SkoleIntra supportportal


Information
Benyt evt. pilene i bunden af teksten til at fortælle os om artiklen var nyttig for dig eller ej.

Du kan evt. også bruge søgefeltet øverst til højre for måske at finde en mere relevant artikel.

Hvorfor kan jeg ikke importere elev- eller personaledata?

Får du beskeden "Ingen data på central server" kan det være fordi, skolen ikke har godkendt dataoverførsel af itslearning DK (SkoleIntra) WS17 data inde på https://brugeradministration.emu.dk under menupunktet Dataaftaler.

Inden for en halv time efter godkendelse vil du typisk kunne få lov at importere. Bemærk at på skoler bestående af flere institutionsnumre, vil det være nødvendigt at godkende for hver institution inklusive skolens hovedinstitutionsnummer.

Læs evt. mere på Import af persondata kræver at I godkender itslearning som jeres dataaftager.


Var denne artikel en hjælp?
1 ud af 1 fandt dette nyttigt



Hvis ikke du kan få finde svar på hvad du søger, og du er SkoleIntra-administrator, er du velkommen til at kontakte os via dette link:Send en anmodning

Kurser
Se en oversigt over vores kurser her.

Nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev via hjemmesiden www.itslearning.dk/skoleintra

ForældreIntras app
Forældre kan finde hjælp til app'en
her.


Ønsker
Hvis en medarbejder, forælder eller elev har ønsker til SkoleIntra, kan disse oprettes her: skoleintra.uservoice.com
itslearning Danmark
Nørregade 28A, 1.
1165 København K
+45 82 30 40 50
post.dk@itslearning.com
Se kort
itslearning Århus
Vesterløkken 4 (ISS-indgang)
8230 Åbyhøj
Se kort